Zarejestruj się!
Wirtualne Mapy - społeczność turystów. Dołącz do nas aby czytać całość artykułów i komentować!
Ireneusz Gębski
Autor

Autor: "W cieniu Sheratona", "Spowiedź bezrobotnego", "Moja żmija", "Od moroszki po morwę" i paru innych pozycji. Blog:http://ireneuszgebski.blogspot.com/

Kategorie
Dla globtroterów / Dla aktywnych / Atrakcje turystyczne / Noclegi / Podróżowanie i transport /
Mapy
Powiększ mapę

Costa Brava i okolice

Migawki z Barcelony, Girony, Besalu, Sabadell, Figueres, Carcassonne, Montseratt i innych katalońskich miejscowości.

Z Gdańska do Warszawy wyjechaliśmy Polskim Busem o 19.30. Dwadzieścia minut po północy byliśmy już na stacji Młociny. Stąd autobusami nocnymi linii 46 i 32 (przesiadka na Dworcu Centralnym) dotarliśmy na Okęcie. Do odlotu samolotu mieliśmy jeszcze trzy godziny, z których potem zrobiło się cztery, gdyż start samolotu czarterowych linii Travel Service opóźnił się z przyczyn operacyjnych - jak poinformowano nas przez megafony. Lot przebiegał spokojnie i nad Barceloną  opóźnienie zmalało prawie do zera, ale ostatecznie  wylądowaliśmy o godzinie 9.03, gdyż wcześniej przez około 20 minut krążyliśmy w powietrzu, czekając na wolny pas. Samo przyziemienie było dość twarde.

Po odebraniu bagaży podeszliśmy do oczekującej na nas Anny Jesionczak, pilotki z Rainbow Tours, która miała się nami opiekować przez najbliższe osiem dni.

Galerie

Sabadell
Zerknij na obrazek ...
Reload Image
... i wpisz cyferki, które widzisz w pole powyżej