Zarejestruj się!
Wirtualne Mapy - społeczność turystów. Dołącz do nas aby czytać całość artykułów i komentować!
Autor

Autor: "W cieniu Sheratona", "Spowiedź bezrobotnego", "Moja żmija", "Od moroszki po morwę" i paru innych pozycji. Blog:http://ireneuszgebski.blogspot.com/

Kategorie
Zakupy / Podróżowanie i transport / Noclegi /
Mapy
Powiększ mapę

Lizbona i okolice

Relacja z pobytu w Portugalii: Lizbona, Sintra, Cascais, Fatima, Barreiro

Podróż do Portugalii odbywaliśmy samolotami Lufthansy. Z Gdańska do Monachium lecieliśmy około półtorej godziny. Tutaj musieliśmy przez pięć godzin oczekiwać na kolejny lot. Na terminalu można było bezpłatnie skorzystać z napojów (serwowanych z automatów) typu kawa, herbata czy gorąca czekolada. Dla pasażerów darmowe były również główne tytuły niemieckiej prasy z „Die Welt” na czele. Do Lizbony przylecieliśmy o 21.50 czasu miejscowego.

Zamieszkaliśmy przy Rua Dos Sapateiros w Baixa, centralnej dzielnicy. Z mieszkania na piątym piętrze można zobaczyć wznoszące się na wschodzie wzgórze z zamkiem św. Jerzego (Castelo de Sao Jorge). Niestety, z naszego pokoju, znajdującego się od zachodniej strony, widok był o wiele mniej malowniczy.

Załączniki

Galerie

LIzbona
Oceanarium
Lizbona
Muzeum Orientu
   i 3 inni  lubi to.
Elżbieta Głąb
Przygoda z Portugalią była dobrze przygotowana logistycznie. Liczbę stron artykułu można było bez uszczerbku dla jego treści zmniejszyć. 9 stron trochę odstrasza.
Ireneusz Gębski
Dziewięć stron i dziewięć dni zwiedzania
Bartek Niedźwiedzki
9 stron nie takie straszne fajna relacja. Trochę mnie odstraszają ceny wstępu do różnych miejsc. Choć z drugiej strony taki Malbork u nas też sporo kosztuje. A noclegu szukaliście już na miejscu czy zamawialiście z Polski?
Ireneusz Gębski
W pierwszym miejscu mieliśmy wcześniej nagrany nocleg, a hostel zarezerwowaliśmy przez Internet praktycznie z dnia na dzień.
Daniela Tyc
Fajna relacja ze zwiedzania Portugalii, 9 stron świetnie się czytało, zazdroszczę takiej wyprawy
Stefan Cebula
Ponieważ Ireneusz Gębski polubił swój własny artykuł, zacząłem zastanawiać się: czy ktoś kto lubi tylko tych, co sami siebie nie lubią, lubi sam siebie czy też nie. Wbrew pozorom zadanie to ma rozwiązanie. Kto zgadnie?
Ireneusz Gębski
Nieźle zagmatwane A ja tylko wprowadziłem element autoreklamy.
Stefan Cebula
Wcale nie zagmatwane. Ktoś kto zna elementarne zasady logiki formalnej bez trudu to rozwikła.
Elżbieta Głąb
Jeżeli ktoś lubi tylko tych, co sami siebie lubią więc sam siebie lubi
Stefan Cebula
Oczywiście, ale pytanie było odwrotne.
Zerknij na obrazek ...
Reload Image
... i wpisz cyferki, które widzisz w pole powyżej